کد خبر: ۱۱۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز: 
سرهنگ «فلاحتکار» در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات تقدیر کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات حماسی و دشمن شکن بود.

حضور مردم در انتخابات حماسی و دشمن شکن بود 

به گزارش آرانیوز از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در پیامی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، فعالیت تبیینی جهادگران بسیجی استان البرز در جهت پویایی و نشاط انتخابات را ارزشمند توصیف کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدقین

مردم ایران اسلامی و به ویژه هموطنان عزیزمان در استان البرز بار دیگر با حضور و مشارکت حداکثری در در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری؛  سرمایه گذاری و تبلیغات  گسترده دشمنان در بی رونق نشان دادن انتخابات در کشور عزیزمان را نقش بر آب کردند و ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی، سیلی سختی به دشمنان زدند و بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی و پشتوانه بزرگ  مردمی این نظام الهی و اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور مردم ایران اسلامی در عرصه انتخابات بار دیگر حماسه‌ای دشمن شکن خلق کرد در قامت شکوه و استواری  البرز و این حماسه سترگ بی شک به عنوان برگ زرینی از دین باوری، میهن دوستی و ولایت مداری  مردم ایران  در تاریخ ثبت خواهد شد؛ لذا به رسم ادب بر خود وظیفه دانستم ضمن تجلیل و تقدیر از حماسه حضور مردم در انتخابات، این پیروزی بزرگ و دشمن شکن مردمی را به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف  ایران تبریک بگوییم.

همچنین بر خود لازم می‌دانم  اهتمام و تلاش‌های گسترده جهادگران بسیجی استان البرز در امیدآفرینی،  تبیین دست آورد‌های انقلاب اسلامی و دعوت مردم به شرکت  در  انتخابات را ارج نهم و به آن‌ها که در لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب  در ایجاد نشاط انتخاباتی؛ تلاشی خستگی ناپذیر داشته اند خداقوت بگویم.

حضور در عرصه انتخابات البته گام نخست در تحقق ایران قوی است و مردم و جهادگران بسیجی از این پس باید بیش از پیش بکوشند تا با همدلی حداکثری و تداوم راه شهدا  ضمن رفع مشکلات،  بستر ساز رسیدن به قله‌های اقتدار و عزت برای کشور  و  زمینه سازی برای ظهور  حضرت مهدی (عج) شوند. ان‌شاءالله

 

  

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار